Felhőkép

IndaFotó képek

Bringázzunk

minden ami bringa, bringázás, helyek találkozók, és csak az érzés is...

Látogatók

Split - Makarska - Brac sziget megrakva

2009.08.04. 16:29 | MaTT | Szólj hozzá!

Címkék: élet stílus horvátország kerékpár bringa fixi split kona lakat bagaboo fixhajtás makarska brac

Egész nyáron mondogattuk barátnőmmel, hogy jó lenne elmenni Horvátországba, aztán végülis júli 22-én megvettük a vonatjegyeket, másnap meg útra is keltünk. Vittünk bringákat, hogy ne kelljen buszozni, meg többet lássunk .) Borcsi hozta a Shredet én meg a fixit. Splitig mentünk vonattal (szerencsére a vonatbalesetet pont megúsztuk. érkezésünk után 4órával kisiklott a hegyi szakaszon egy vonat-> 6halott, 50 sebesült :( R.I.P). Splittől meg elindultunk délre. 75km-re volt egy kemping amit kinéztünk magunknak neten. A 35 fokos hőségben, ezer kilós pakkokkal nem volt egyszerű a feladat. Apropó csomag. Előtte pár nappal jött meg a Bagabo Workhorse zsákom M-es méretben. Alaposan le lett tesztelve. Hálózsák, kempinggáz, ruhák, konzervek, tisztálkodó cucc, két u-lakat, szerszámok stb stb. Ez mind belefért! :O No meg rákötöztem az aljára a sátor pálcáit, plusz a ponyvát. Szóval ilyen csomagokkal álltunk neki az útnak. 11körül persze megálltunk pihenni, nem akartunk megdögleni. 4ig fürdőztünk a tengerben aztán tovább. Eszméletlen szép helyeken tekertünk. Este fél9 körül megérkeztünk a faluba, amit kerestünk. Totál szétkészülve kerestük a kempinget, de sehol semmi...csak egy kempingezni tilos tábla. Yeee! Mindegy, kerestünk egy csendes öblöt a falun túl, lecuccoltunk, ittunk még egy sört a faluban aztán alvás. Gyönyörű látvány volt reggel. Kristálytiszta víz, köves part, halak. Délelőtt megkérdeztük merre van a kemping mondták, hogy még 15km délre. Úgy döntöttünk tovább nem megyünk, egész nap strandoltunk aztán este visszatekertünk Makarskára, ott láttunk lakókocsikkal teli placcot, gondoltuk kemping, jó lesz ott is. Hát kemping ott sem volt, de a parkolóőr sráccal megegyeztünk hogy felverhetjük a sátrat az erdő szélén. Volt pár hasonlóan járt túrista szóval nem voltunk egyedül. .) Így a szállásra össz-vissz 25kunát költöttünk! .D Szóval maradt csomó pénz sörre, kajára. Makarskát szavakkal nem lehet leírni, el kell menni meg kell nézni .) Csodálatos élmény volt. 4éjszakát töltöttünk ott aztán átkompoztunk Brac szigetére, ott újabb szpás következett. 40km, cuccok, 35 fokb, tűző nap kopár táj. Szerencsésen megérkeztünk Supetarba, bár a 10%os lejtők, szar út, fixi combo néhol izgalmas pillanatokat szerzett. .) Supetarból újabb komp Splitbe ahonnan, mint kiderült a baleset miatt nem indultak már 1 hete vonatok. Busz+személyvonat Zágrábig némi folyosón alvással megspékelve. Végül épségben hazaértünk, rengeteg élménnyel és csodaszép pillanatokkal gazdagodva (giccs over). De tényleg .) Hatalmas volt!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.