Felhőkép

Felhőkép

IndaFotó képek

Bringázzunk

minden ami bringa, bringázás, helyek találkozók, és csak az érzés is...

Látogatók

festés

2008.04.27. 16:18 | Raz | Szólj hozzá!

Címkék: fixi építés fixhajtás

a váz előkészítése nem volt egyszerű.

Kezdetnek fél üveg kromofág elment rá...
Leszedte a felső réteg festéket, és itt szembesültem a ténnyel. Már volt szinterezve a  váz.
Több helyen is olvastam róla, hogy a szintert még a homokfúvósok sem mindig vállalják el.
Nekem viszont mindenképpen le kellett szednem mert több helyen hibás volt. Megpróbáltam a lehetetlent és bejött. Sniccerrel szépen leszedegettem a a komplett szinterezést laza 5 órás munka volt kb.
utána viszont volt egy teljesen csupasz fém vázam



























Ezek után már teljesen egyszerű dolgom volt. Zsírtalanítás, előkezelés, festés.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr59444434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása