Felhőkép

Felhőkép

IndaFotó képek

Bringázzunk

minden ami bringa, bringázás, helyek találkozók, és csak az érzés is...

Látogatók

Alakul a dolog

2008.10.12. 18:33 | Kiskubai | 3 komment

Címkék: kerékpár bringa fixi építés fixhajtás fixi project

Szépjóestét mindenkibe!

Kezdenek szépen gyűlni a dolgok!

Felni: Koliken (le lesz szinterezve pirosra!)
Lánc: KMC z410 PIROS  (köszönet MaTT-nek és Raz-nak érte)
Agy:  Bike-negatív, a 2000ft-os
Láncfeszítő: DABOMB (azért nem csináltam, mert nem találtam anyagot hozzá)
Kormány: Ritchey PRO időfutam
Stucni:    ZooM
Bandázs:  Ritchey PRO

Ja és a hajtóművemen is megcsináltam a gravírozást. Mivel a bringámnak Liliána a neve (hóbortom hogy női nevet adok a bringáimnak:D) Ezért ez lett belegravírozva a hajtóműbe.
Nem ez a végleges formája, még felpolírozom az egészet, és le lesz pirosra eloxálva, aztán megint kihúzom a felíratot, és így látszódni fog rendesen.

Holnap jön meg a vázam a homokfúvóstól, lesznek képek holnap is! :)

 

                                                                                                     Kiskubai

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bringazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr56710239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

durango · http://durango95.mindenkilapja.hu 2008.10.17. 18:53:14

hallohallo! az az időfutam kormány honnan lett szerezve??? nagyon kellene egy olyna nekem is!!!!

Raz 2008.10.18. 02:09:30

majd ma szólok Kiskubainak, hogy van itt egy kérdés hozzá ;)

Kiskubai 2008.10.18. 07:58:07

Nem kell szólni, látom én:D
durango: helyi bringabolt, 8ezer ft.
süti beállítások módosítása