Felhőkép

Felhőkép

IndaFotó képek

Bringázzunk

minden ami bringa, bringázás, helyek találkozók, és csak az érzés is...

Látogatók

Bike Positiv toronto pálya agy "tartósteszt"

2008.10.22. 20:11 | Raz | 11 komment

Címkék: bringa fixi építés fixhajtás

Ma megérkezett! Véleményem szerint ha már fixi, akkor mégiscsak érdemes kipróbálni pálya aggyal is. A tárcsafékes első agy rendszer, bár nagyon bevállt, sajnos az én hibámból elhalálozott. Ebbe nem is szeretnék most belemenni részletesen :)
Mivel Fixi nélkül már szinte nicns élet (legalábbis nekem). Gyorsan pótólnom kellet ezt a csöpnyi hiányosságot a hátsókerekeben. Így esett a választásom erre az agyra. Elsődleges szempont jelen pillanatban az volt, hogy olcsó :) Most pedig következik a tartóssági tesztje, amiben ki fog derűlni mit bír a kicsike. Különbző megpróbáltatásoknak, erős kínoknak, és hatalmas erőhatásoknak fogom alávetni (szimplán hétköznapi használat).
Reméljük jól vizsgázik :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bringazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr55727052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MaTT 2008.10.23. 13:11:55

jeejeejee! posta rulez ;)
fűzz aztán go!

Kiskubai 2008.10.24. 11:10:39

Nna látom örülsz neki, használt egészséggel!

Raz 2008.10.24. 12:35:03

Köszi szépen, főként a segítséget ;)

Isac74 2008.12.02. 08:41:10

hello nagymester!
kezdőként én is ebben gondolkodom, kíváncsi vagyok a tapasztalatokra
üdv

Raz 2008.12.02. 15:56:39

Hali
Nos, a teszt eddigi eredménye maximális elégedettség :)
Egyszer jól ráhúztam a fogast, azóta meg sem mozdul.
Nekem nagyon bejött.

Isac74 2008.12.03. 00:18:05

ennek örülök, mert közben megrendeltem :)

Raz 2008.12.03. 21:15:11

nagyon helyes!
Majd kérünk képeket a fixidről!

Isac74 2008.12.27. 17:32:59

Agy-projekt megrekedt, mivel égen-földön nem sikerült szerezni. Keresem az egyéb lehetőségeket (gyúrok egy jobbra), addig is elkészült a váz, került hozzá villa is. Vizsgaidőszak után újra ráfordulunk. Ha van valami mentő ötleted, szívesen veszem (a fixedgear.hu-n is bealudt az agy-topic).

üdv és BUÉK

Raz 2008.12.27. 20:19:21

Tényleg nem egyszerű találni, majd körbenézek, hátha látok valahol egyet neked.

Addig is BUÉK ;)

Isac74 2009.02.15. 17:21:53

szia!
majdnem beleugrottam egy akciós denverbe, de kivártam szerencsére és hamarosan került a konyhára egy mike pisti.
örökös darabnak tervezem.
még felni nincs, úgyhogy egyenlőre jól bírja :D
szóval b+ felejtős, apránként de összecsepeg a gép
üdv

Ferenczi István 2009.03.19. 10:29:25

én skippelve rendszeresen képes vagyok egy fél fordulatnyit letekerni a fogast a b+ agyról. ilyenkor egy ideg puhább fékezés, majd kerék le, körmös kulcs elő és kontraanya megszorít. nem merem nagyon megtépni, hátha megtépem a menetet is.
persze az is lehet, hogy nem kéne skippelni...
süti beállítások módosítása