Felhőkép

Felhőkép

IndaFotó képek

Bringázzunk

minden ami bringa, bringázás, helyek találkozók, és csak az érzés is...

Látogatók

Kryptonite Evo Mini

2008.10.16. 15:06 | MaTT | Szólj hozzá!

Címkék: lopás lopott lakat zár

Ezennel beindul a Teszt rovat, melyben a saját cuccainkról írunk pár sort, hogy megosszuk tapasztalatainkat az adott termékkel kapcsolatban. ;) Íme az első teszt:

 

Tegnap úgy döntöttem stresszmentesítem az életem és veszek egy megbízható U-lakatot. Picit, praktikusat akartam szóval nem volt kérdés hogy a mini lesz a megfelelő. Nem csalódtam .) Maga a lakat tökéletes kidolgozású. Mindenhol gumi borítja így nem veri le a festéket a bicóról, ami ugye alap, de az előző Citadel lakatomnál sok bosszúságot okozott, hogy ez a gumiréteg hozzátapadt a gatyámhoz amikor az övembe csúsztattam (volna). A mininél ilyen gond nincs, simán pillanatok alatt becsúsztatható zsebbe, övre és ugyanilyen gyorsan ki is vehető .) Természetesen hozzájárul a kényelem növeléséhez hogy összvissz 83x140mm a kis zár. Kis pici, aranyos. DE 13mm igendurva "vassal" kell megbírkózni ha valaki esetleg arra a döntésre jutna, hogy megpróbálja kulcsnélkül kinyitni. Apropó kulcs... 3db-ot kapunk hozzá, amiből az egyik szép kéken világít ha megnyomjuk rajt a gombot :p Ezenkívül jár még hozzá a vázra rögzíthető EZ mount bracket, amihez kapunk egy gumilapot meg egy imbuszkulcsot is a szereléshez. No meg külön-külön egy lúzersz manuál a lakathoz, a ledes kulcshoz, meg egy a tartóhoz...amcsi piacra készült :P
Este ki is próbáltam már. Meg kell hagyni azért nem olyan egyszerű a lakatolás mint egy nagyobb zárral, vagy hogy a láncot ne is említsem. De azért mindig találtam helyet amihez ki lehet kötni a gépet.. Kresztáblát épp átéri, abból meg azért akad egy-kettő a városban. .) A kulcs, mint kés a vajban úgy fordul, a kulcslyuk pedig a kis műanyag henger elfordításával rejthető el.

 

 


Összességében tökéletes kis lakat a mini. A méretéből adódó praktikum ugyan a lakatolás kényelmének rovására megy, de személy szerint nekem előbbi a fontosabb. 10-12 ezer Ft-os árával jó vétel, ha valaki biztonságban szeretné tudni a bicóját.

A bejegyzés trackback címe:

https://bringazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr57717122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása