Felhőkép

Felhőkép

IndaFotó képek

Bringázzunk

minden ami bringa, bringázás, helyek találkozók, és csak az érzés is...

Látogatók

Látni és Látszani !?!

2008.10.08. 00:08 | Raz | Szólj hozzá!

Címkék: fény bringa világítás ledek

Ismét közeleg a Tél, korábban sötétedik, és bizony a derűs nap sem kel már olyan korán, mint pár hónappal ezelött. A több sötétség, pedig elkerülhetetlenné teszi, hogy néha este sötétben bringázzunk. Ilyenkor bizony nem árt ha látunk, és ami mégfontosabb LÁTSZUNK!
A közlekedés majdnem leggyengébb résztvevői ként, már csak saját biztonságunk érdekében is fontos, hogy láthatóvá tegyük magunk! Sajnos ezt a mai napig sokan nem tartják elég fontosnak. Én személy szerint is a mai napon készültem fel a sötétben bringázásra. Kettő ezer forintomba került, ez a hatalmas beruházás. Szerintem ez azért ma már senkinek nem ár a biztonságáért! Én magam is bánom, mért nem vásároltam be elöbb.
Az összeg magába foglal egy hagyományos piros villogós hátsó lámpát.




400 FT.-


Továbbá egy egyszerű henger alakú fehér fényű ledes lámpát előre.





(ehez hasonló de természetesen nem pont ilyen)
1100 FT.-

plusz elemek ~500 FT.-


Nem arra szeretnék buzdítani senkit, hogy ilyen olcsó lámpákat vegyen! Természetesen az olcsó árhoz, biztos hozzátartozik a kisebb élettartam, kevesebb fényerő és gyengébb minőség. DE ha mindenki legalább ennyit tenne a saját biztonságáért, akkor talán már sokkal láthatóbbak lennénk!

 judit:
jó kis lámpák a herce-hurcában: http://hercehurca.hu/node/177

A bejegyzés trackback címe:

https://bringazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr89702171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása