Felhőkép

IndaFotó képek

Bringázzunk

minden ami bringa, bringázás, helyek találkozók, és csak az érzés is...

Látogatók

Zauberberg Semmering

2009.07.21. 20:09 | MaTT | Szólj hozzá!

Címkék: bringa dh semmering freeride bikepark zauberberg

Tegnap útrakeltünk 3 haverommal, hogy kimegyünk Semmeringre biciklizni egy jót, és hát sikerült .) Reggel 8 körül elkezdtünk pakolászni. Mivel kb sose szállítottunk még bringákat utánfutón, így eltartott egy jó darabig mire stabilan rögzítettük az összeset, de végülis sikerült a mutatvány és úton voltunk az 1.4es astrával meg a 4bicóval az utánfutón Semmeringre. Ótópályamatrica is megvan, semmise állhat az utunkba. A hangulatot fokozta a kocsiban, hogy csupán kazettás autórádió volt (átjátszó kazi meg nem) szóval radio-brugenland, radio-steiermark és kronehits ment felváltva. Persze csak miután eszünkbejutott, hogy kihúzott antennával jobb lenne az adás és Patrik menetközben kihajolt az ablakon és kihúzta azt .D A legújabb osztrák sramlizenék azért nem húzták le a társaságot, így amikor megláttuk a hegyet már mindenki lázban volt. Gyors kipakolás, némi kajálás, jegyvétel, öltözés aztán gó! Mindenkinek első élmény volt szóval a felvonón is ment a poénkodás ezerrel. Aztán felértünk és ott álltunk, hogy le kéne jönni .) Szerencsére találkoztunk pécsi srácokkal, akik már ismerősek voltak kint. Megmutatták a freeride pályát, meg hogy mi merre. Konstatáltuk, hogy ez @>#vajó :D Mentünk is volna egyből sokat, de Gigi kölcsönbicóját kellett szerelni egy félórát, mire végre mehettünk a következő körre. El nem mondható, hogy mekkora a különbség az itthoni "hegyekhez" képest .) ezer kő, szikla, gyökér mindenhol :o Hihetetlen szép táj, ezerjó ugratók. A kanyarok mondjuk ki voltak mosva mintazállat, némelyikből azthittem kiesek... Lipinek sikerült is, igaz hozzájárult az is, hogy effektíve nem volt hátsóféke. Persze a DH pályát is kellett próbálni. Teteje kb még jobb is volt mint a freeride rész, de aztán beértünk az erdőbe ahol szembesültünk a DH fogalmával. Eggyel csorogtunk le a félméteres kövek, letörések és tuskók között. Nap végére olyan szinten elfáradtunk, hogy ihajj. Most is izomlázzal gépelek .p Nagy élmény volt az biztos. Remélem pár hét múlva újra ki tudunk menni. Ajánlom mindenkinek aki szeret lejtőzni. ;)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.