Felhőkép

Felhőkép

IndaFotó képek

Bringázzunk

minden ami bringa, bringázás, helyek találkozók, és csak az érzés is...

Látogatók

Klipsz vs. SPD

2008.11.21. 11:34 | MaTT | 3 komment

Tegnap sikerült beszerezni egy szép Lapize M-es fém klipszet.. Első benyomás: elég bizarr dolog ez a klipsz :D Reggel gyors felkelés, irány astoria, könyvesbolt, igyekvés haza mer sietés van.. Immáron klipsszel keltem útra..Belelépés kicsit fura, de végül sikerült.. csíkhúzás is ment vele simán, de hirtelen, fékezős skidnél azért éreztem, hogy ezt másképp kell mint spd-vel .) Mindegy mentem kicsit óvatosabban tovább. Poén a végén jött, amikoris megérkeztem a bolthoz szállnék le megszokásból.. jobb láb le, bal hagyom hogy kiemeljen a nyeregből, venném le a lábam meg letépi a cipőm :D Kiröhögtem magam meg összeszedtem a cipőm .)
Mindenesetre szerintem marad.. majd megszokom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bringazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr55780968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raz 2008.11.21. 14:20:53

Egyértelműen +1 a klipszre :)
Majd beletanulsz, csak gyakorlás ;)

wackor · http://wackorblog.wordpress.com 2008.11.24. 09:43:22

en is kb 3 hete valtottam at a klipszre, tobbszori probalkozas utan. mar nagyon vartam, hogy sikeruljon. kellet egy kis ido h megszokjam, de most mar nagyon kiraly. ragmeg!

durango · http://durango95.mindenkilapja.hu 2008.11.24. 21:04:10

fixire klipsz kő! talán ez a 11. parancsolat! ragjad!
süti beállítások módosítása