Felhőkép

Felhőkép

IndaFotó képek

Bringázzunk

minden ami bringa, bringázás, helyek találkozók, és csak az érzés is...

Látogatók

Szentségtörés-e?

2009.05.30. 23:18 | MaTT | 4 komment

Címkék: történelem bringa fixi építés fixhajtás fixi project

Eddig úgy voltam, hogy félek/nem akarom bántani a vázamat, és bár fixi, feleslegesek a váltóbóvden-vezetők az alsócsövön, felesleges az elsőváltó konzolja, nem vágtam le őket. Viszont ma megint megfordult a fejemben a téma. Eladni nem fogom, váltót se tervezek rá rakni, akkor minek vannak ott.

 

Barbárság-e hozzányúlni flexszel/fűrésszel egy 80as évekbeli Colnago Masterhez? :o
Véleményeket kommentekbe várom .)

A bejegyzés trackback címe:

https://bringazzunk.blog.hu/api/trackback/id/tr541154053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZoTyo 2009.06.09. 09:15:35

Szerintem barbár dolog volna... Ha hozzányúlsz, kénytelen leszel porfesteni, ami után egy Colnago már nem az ami. Ha nagyon belemerülsz, pillanatok alatt a papucs-cserén fogsz agyalni :D, ami szintén nem egészséges. Szerintem szép a bringád így is! Én porfestettem, de az enyém "csak" Mali...

MaTT 2009.06.09. 20:14:51

@ZoTyo: köszi .)
hát max körömlakkozni gondoltam. de az se lenne tökéletes valoszinüleg. na mind1. kéne már egyik másik váz mellé, amin kiélhetem magam .D

Kiskubai 2009.06.13. 15:33:19

egyértelműen az, nehogy le merd vágni! Kivéve ha tudsz valakit, aki eredeti minőségben reprodukálja a festést...

peákos 2009.06.29. 18:39:53

Egy colnagot flexeleni? elég meredek... Egy egyszerűbb váznál azt mondom, persze, de jelen esetben, ha már csak az értékvesztést is nézzük, borzalmas:)
Másrészt, előbb utóbb úgyis vágyni fogsz egy pályavázra, mivel a geometria más egy országútin, mint egy pályavázon. Lesz egy szép pályagéped (colnago master pista:) és ott leszel egy flexelt vázzal, holott épp most kezdhetnél egy retro országúti projectbe:)
süti beállítások módosítása